Wpisy



#11566 - Hejt na polaków dodał: Anonim 16:57, 06.11.2017
Wkurwia mnie hejt na polaków w sieci i wyzywania nas od cebuli. Wkurwia mnie przede wszystkim to, że w grach online wszyscy zagraniczni gracze wyzywają nas od przegranych życiowo i kurwa kojarzą nas z noobami. Nie tylko w grach, bo ten hejt już widać kurwa nawet na portalach społecznościowych czy nawet w zagranicznych gazetach (oczywiście niemieckich) albo w komentarzach pod N.Y Times. Ciągle widzę teksty typu: "PL=polish loser", "Polska vodka, kurva noobs", albo "fuck you polish onion11oneoneone!" więc to wkurwia. Szczerze mówiąc to podczas grania za przeproszeniem pierdzieli mnie to z jakiej nacji pochodzę, bo to jest w zasadzie nieistotne podczas grania w grę, ale no już kurwa nie mogę znieść tego hejtu na PL i nasze wartości. I jeszcze wkurwia mnie to, że nie mogę dogryźć tym idiotom bo nawet ripost nie mam. Chuj mi w dupę.

PS.
5



.... (pozdro dla kumatych)
Wkurwia tylko autora
#11565 - Samotność dodał: Nobotak 15:45, 06.11.2017
I wcale nie chodzi mi o waszą wyssaną z dupy miłość. Zamiast siedzenia i miziania się z jakimś zjebem albo niezjebem wolałabym mieć prawdziwych przyjaciół, bo SAMOTNA SIĘ CZUJĘ JAK CHUJ.
Wkurwia 4 ludzi
BadGirlGangstaCynizm 17:57, 06.11.2017
Czuje sie tak samo jak ty
jestemjuzzmeczony 18:24, 06.11.2017
samotni są bardzo inteligentni
a ludzie takich unikają bo mają swiadomość swojej przecietności
dlatego tak trudno oto
a czemu z NIEzjebem nie fajnie? fajnie, fajnie ;)
Nobotak 18:40, 06.11.2017
Nie tego mi trzeba.
Nobotak 18:45, 06.11.2017
Po prostu nie potrzebuję afektów, fizyczności potrzebuję poczuć z kimś więź bez podszycia seksualnego, czegoś dobrego i czystego. Jak mi się to jeszcze przytrafi to się chyba poryczę ze szczęścia.
jestemjuzzmeczony 20:22, 06.11.2017
Rozumiem... Życzę Ci tego.
#11564 - Mam popierdoloną matkę. dodał: Anonim 20:31, 05.11.2017
Wkurza mnie to że matka konkretnie moja jest pojebana! Mieliśmy psa. Miał 12 lat. Ona go kopała i krzyczała na tego psa. 1 listopada zdechł, a ona płakała i do dzisiaj płacze. Ja nie płakałam bo to tylko zwierz kurwa! Ona jest kurwa faknięta! Nienawidzę tej starej szmaty! Teraz chcę kupić nowego psa z hodowli, ale ona nie pozwala, i chcę się wynieść z Babcią do wujka na wieś. Ale ona KURWA NIE POZWALA TO CO JA KURWA JESTEM JEBANĄ NIEWOLNICĄ?! JAK JESZCZE RAZ DO MNIE COŚ POWIE TO WPADNĘ W KURWICĘ!!! dzięki i nara.
Wkurwia 4 ludzi
Nobotak 15:43, 06.11.2017
Mam nadzieję, że Ciebie też kopała. Chociaż nie, może gdyby tego nie robiła to byś nie była takim bezwartosciowym scierwem, yo.
jestemjuzzmeczony 18:26, 06.11.2017
podpisuję się obiema rękami nogami i moim pindolem pod komentarzem wyżej
Akive70 16:04, 08.11.2017
Obyś zdechła :)
#11563 - twoja stara dodał: Anonim 19:47, 05.11.2017
wkurwiaja mnie te riposty o twojje starej i o twoim starym tez mnie wkurwiaja
Wkurwia 3 ludzi
BadGirlGangstaCynizm 17:59, 06.11.2017
Bo to niesmieszne juz od dawna
#11562 - KURRRRWOA JEBANY WOOOOOOOOOOT! dodał: Anonim 18:42, 05.11.2017
kurwa nie pisze bo kurwa zaraz rozpierdolę sobie kompa ze złości - wot to jebani kurwa złodzieje i oszuści kruwa losuje mnie z jakimiś pierdolonymi pomidorami kurwa którzy stzrzelają do mnie zamiast do wroga nożesz kurwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaac. Co za nędza pojebana! Spierdalam z tej gry chuj wam w dupę, złodzieje, ćpuni, białoruscy skurwysyny!

NA POHYBEL NO Z WAMI NO!
Wkurwia 5 ludzi
Rayuji 22:26, 05.11.2017
To po chuja jeszcze w to grasz i potem narzekasz?
BadGirlGangstaCynizm 17:59, 06.11.2017
Hahahahahahahahahaha. typowe frustracje gamera
#11561 - Kurwa ta reklama! dodał: Anonim 18:04, 05.11.2017
Wkurwia mnie reklama z pieszymi i kierowcami. Ktoś kilkanaście wpisów dalej poruszył ten temat i w pełni się z nim zgadzam - ta reklama to jakiś absurd. Wielu ludzi ginie na drogach no ale kurwa bez przesady ta reklama mi się trafiła chyba 30 razy na jeden dzień na tym samym kanale. Nawet w JEDNEJ audycji reklamowej ta reklama mi się wyświetliła 2 razy co jest rzadkością, żeby którakolwiek reklama była wyświetlana 2 razy na 1 blok reklam. (wiecie chodzi o to, że w jednej audycji pomiędzy programami).

Puśćcie to lepiej Łodzianom, którzy taranują ciebie 24/7. a nie normalnym ludziom którym uszy bolą od słuchania tego samego. Kurwa ciągle: Czy kierowcy mogą zrozumieć pieszych a piesi kierowców i na odwrót i aż do rozpierdolu umysłowego, kurwa!
Wkurwia 8 ludzi
Akive70 16:05, 08.11.2017
Co do łodzian to się zgdzam, nigdzie nie ma bardziej pierdoleniętych kierowców.
#11559 - Antykatolicyzm dodał: Anonim 12:44, 05.11.2017
Wkurwia mnie antykatolicyzm i dyskryminacja katolików, nawet tam gdzie stanowią większość. Chuj w dupę antykatolicyzmowi.
Wkurwia 6 ludzi
MamWyjebane 18:39, 05.11.2017
a tobie w morde :)
MamWyjebane 18:39, 05.11.2017
żart
#11558 - ja pierdole dodał: Anonim 12:22, 05.11.2017
wkurwia mnie kilka typów ludzi w internecie:

1. Dzieciaki...szkoda strzępić ryja.

2. Lewaccy youduperzy którzy obrażają PiS, a kurwa współpracują w jakichś organizacjach które tworzy nawet sam George Soros (według USA: terrorysta xD). Jeszcze bardziej wkurwiają mnie ich widzowie. Widzę, że ci youtuberzy to ostatni bastion czerwonej zarazy komunizmu Platformy Obywatelskiej i reszty eurokomunistycznych kapusiów.

3. Emo martynki i inni tego typu - słuchacze którzy podniecają się "Biberkiem", "Despasitkiem", "Stajlowymi słit piosenkami!!!111" no kurwa. Pierdolę takich którzy są aż tak sztuczni.

4. Hejterzy, trolle, grieferzy czyli wiadomo, że elementy szkodliwe społecznie. Noż wkurwiają mnie zwłaszcza tacy że jak na przykład interesujesz się czymś innym niż mainstreamem to zostajesz przez takich, hejterskich skurwysynów zgnojony. A idź pan w chuj z taką dyskusją!

5. Ludzie którzy uważają się za nie wiadomo jakich to "mądrych", są przez wszystkich popierani w poglądach, ale każdy normalny człowiek to by wyśmiał ich poglądy które powstają tylko po to by obrażać innych ludzi. Tylko ich marionetkowe community ich popiera.

PS. A propos tego podpunktu piątego...zainstalujcie sobie TOR i zobaczcie to: http://64xjyuiopo0tyxgjytreaw70.xwi78.onion (PAMIĘTAJCIE TYLKO ŻEBY ZAŁOŻYĆ SOBIE FILTRY PRZED WEJŚCIEM TAM BO INACZEJ WYSKOCZY WAM COŚ NIEPRZYJEMNEGO!!!)
Wkurwia 9 ludzi
Situs 17:06, 05.11.2017
Ja wejdę.
Situs 18:10, 05.11.2017
Nie da się kurwa wejść, ni ma tej strony
#11556 - Wkurwiam sie na siebie dodał: Anonim 18:58, 04.11.2017
A wiec tak wkurwia mnie to, że piszę tutaj że się wkuriwam
Wkurwia mnie to że siedze na jebanym kwadracie gdzies 8x8 mimo ze za pół darmo to jest chujowy pociagi napierdalaja szafa rozjebana a dodatkowo
wkurwia mnie to ze nie mam siana zeby jej naprawic bo napilem sie z kumplem i
mnie wkurwil bo rozjebal mi szafe chuj wie dlaczego wstal i zaczal ciagnac za drzwiczki i wyrwal zawias
wkurwia mnie ze wyniki sportowe sa chujowe i codzinnie ogladam morde tego samego trenera ktory jest jebanym bucem ale musze sie z nim dogadywac bo mnie wypierdoli z pokoju
wkurwia mnie ze nie znam zajebiscie angielskiego a jak sie zabiore za nauke to 2 tyg i pizda zalamanie nerwowe i koniec nauki
wkurwia mnie ze nie wiem co zrobic z zyciem czekam do jebanej matury ale jak juz ja zdam to nie wiem co kurwa zrobic mam milion pomyslow ale kazdy wydaje sie byc chujowy bo na studia mi sie srednio chce isc bo zadne mnie nie interesuja najchetniej to bym wyjebal w pizdu do roboty chociaz robic tez mi sie nie chce ale juz wole robic niz znowu chodzic do jakiejs uczelni w ktorej nauczyciele/wykladowcy mysla ze sa wszechwiedzacy i naleza do top5 polskiego kabaretu
wkurwia mnie ze powinienem teraz ogarniac matme a wylewam zale na jakims forum
wkurwia mnie ze chcialbym wiele a tak naprawde nie mam nic a jeszcze bardziej wkurwia mnie to ze wiem dlaczego
bo jestem leniwym kutasem
pozdrawiam
Wkurwia 3 ludzi
#11554 - ZARAZ MNIE COŚ ROZPIERDOLI... dodał: Anonim 14:49, 04.11.2017
KURWAAA! Wkurwił mnie jebany w dupę ciasną komentarz na chujnia.pl którym odpisał mi jakiś cham a admin kurwa mi tego nie przepuścił! Jakiś kurwa koleś na chujni, skrajny lewak-urbanista który wyzywał od jebanych chujów chrześcijan i katolików. A admin jeszcze nie zaakceptował mi komenta, pewnie mnie zbanował symbolicznie przyznając rację temu ateistycznemu skurwysynowi. STOP takim kłótniom! Dalej nie pisze bo zaraz rozkurwię sobie klawiaturę, że wszyscy ateiści śmieją się w twarz ludziom wierzącym i sukinkoty cię kruwa kurwa prześladują no kurwa kurwa kurwa kurwa kurwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

i już nigdzie nie można napisać komentarza na ten temat, nawet pod postem który niejako się do tego odwołuje. Mam nadzieję, że przynajmniej pod moim tym postem nie będzie tak samo jak tam - na tej jebanej chujni.pl

i jeśli ta strona zostanie zamknięta to chuj wam wszystkim w dupe.
Wkurwia 12 ludzi