Profil NoSystem


b/d b/d Nic się nie dzieje.Nie bez przyczyny.
2017-06-10 00:44, 09.11.2017

Wpisy


#11233 - Honorowe Krwiopijstwo dodał: NoSystem 04:33, 17.09.2017
Wkurwia mnie to, że w tym niedojebanym, zwierzęcym państwie każdego bez wyjątku człowieka, który nie jest u władzy, traktuje się jak zwyczajne ścierwo. Do rzeczy. Już od jakiegoś czasu oddaję krew w ramach Honorowego Krwiodastwa. Personel medyczny owszem, jest uprzejmy dla dawców. Czasem można stwierdzić, że włażą im nawet w dupsko bez poślizgu (w końcu korzyści i KASA). Niemniej jednak z punktu widzenia medycyny, człowiek oddający krew powinien być zdrowy i dobrze odżywiony. To jest logiczne. Przed oddaniem krwi jest wizyta w gabinecie lekarskim, gdzie mierzą ci ciśnienie, ważą, zadają pytania i inne duperele. Po wyjściu z gabinetu, na polecenie lekarza, udajesz się do barku, gdzie dostajesz napój i posiłek wzmacniający przed donacją (oddaniem krwi). Posiłek pod postacią (I UWAGA!!!) jednego WAFELKA marnej jakości oraz wodę z sokiem. Przypuszczam, że jest to sok typu DARY LATA z Biedronki. Po skończonej donacji ponownie udajesz się do barku, gdzie odbierasz ekwiwalent kaloryczny pod postacią pudełka czekolad. Bufetowa(pielęgniarka) zawsze proponuje kawę bądź herbatę. Ewentualnie wyżej wspomniany soczek, w celu uzupełnienia płynów w organiźmie. Wszystko git. Z tym że raz dałem się skusić na kawę z bufetu, i po powrocie do domu czułem się jak szmata. Nie mówiąc o zgadze aż do następnego dnia. Z soczkiem tak samo. Doszło do tego, że zawsze przed donacją kupuję jakieś owoce i lepszy sok (np. aloesowy), i z tym całym majdanem zapierdalam dopiero do Punktu Krwiopijstwa. Baby pracujące tam ścięły się już, co jest grane, lecz ja mam to wszystko tam, gdzie słońce nie dochodzi i wiatry zawracają. Czekolady to już w ogóle jest jakiś kabaret. Dałem kiedyś dwie koleżance, to dostała po nich sraczki. A słodkie to jak sam skurwesyn. Nic dziwnego. Spojrzałem na firmę, wklepałem w gogle, i wyszło że to zwykła taniocha. Tak się ma do rzeczywistości pierdolenie konowałów na temat zdrowego odżywiania. Następna sprawa. Po oddaniu 18 litrów krwi, można jeżdzić za frajer autobusami. Przynajmniej u mnie w Lublinie i pewnie w wielu innych miastach. Niemniej jednak już w Zamościu (na Lubelszczyźnie), aby dostąpić tego "zaszczytu", muszą wytoczyć z ciebie 25 LITRÓW krwi. Mało tego. Musisz posiadać jeszcze wpis do legitymacji Honorowego Dawcy Krwi, poświadczony przez Zarząd Rejonowego Polskiego Czerwonego Krzyża w danym mieście. Ostatnio przeczytałem na forum o pracy maszynisty jedną ciekawostkę. U nas licencję robi się dwa lata. Gość w Niemczech zrobił ją w rok, miał płatne praktyki i dodatek finansowy na czas nauki. A po skończonym kursie pracę maszynisty, i darmowe przejazdy komuną miejską w ponad stu miastach w całej Trzeciej Rzeszy. I tak się kurwa zastanawiam. Po chuja w tym kraju brać się za jakieś wolontariaty, skoro każdy chce człowieka tylko wyruchać, a w nagrodę dać resztki z pańskiego stołu. JEBAĆ!!!
Wkurwia 20 ludzi
Qwerty123456qwerty 10:04, 17.09.2017
No cóż w tym kraju chuja można bez pieniędzy i znajomości. Bohaterstwa się nie ceni niczym w stalinowskiej Rosji. Bohaterzy byli zsyłani do łagrów za zobaczenie życia na zachodzie. Tutaj ma się na nich wyjebane i bardziej opłaca się państwu, żeby takie osoby zdechły z chorób niż dalej kogoś ratowały.
#11190 - Bydłokracja dodał: NoSystem 20:29, 09.09.2017
Dziś jak zwykle wchodzę na YouTube. I WHATS THE FUCK???

Jak dobrze pieścić penisa? - #7 Salon Zmysłów

HERBATKA Z GOSIĄ #2 świat Gosi

Dla niezorientowanych- numerek obok kratki oznacza numer w rankingu KARTY NA CZASIE. Czyli TOP najpopularniejszych filmików mających najwięcej wyświetleń.

JA PIERDOLĘ!!!

NO COMMENT.

W dobie zapierdalania minimum 12 h za tzw. ŚREDNIĄ CHUJOWĄ, myślałem o rozpoczęciu kariery youtubera.

Co zrobić, i czym zainteresować to bydło?

Teraz mam odpowiedź.

Wkurwia 14 ludzi
V-kurwiony 20:53, 09.09.2017
Wbij na mój kanał - Valdy Gra :3 Chuja mam z całego tego wysiłku i sam nie wiem jak się rozreklamować, ale przynajmniej wiem, że należę do tej bardziej wartościowej, jeszcze nie odkrytej części youtube'a. PS z filmu nr 13 jestem najbardziej dumny, więc to ten film polecam jako pierwszy
NoSystem 22:20, 09.09.2017
Czytałem kiedyś twój post na tej stronie. To chyba było coś o chujni na YouTube. I z ciekawości wbiłem na twój kanał. Powiem tak. Za chuja nie rozumiem, jak do tej pory się nie wybiłeś. Miałem moźliwość cofnięcia się w czasie i przypomnienia sobie takich starych retro perełek, jak Syphon Filter, w który graliśmy że znajomymi za małolata w garażu na PlayStation 1, podczas pobytu na wsi na wakacjach u dziadków. Ogólnie jestem fanem starych retro gier, i planuję zakupić sobie Nintendo SNES z kartridżami. Jak finanse pozwolą, to jeszcze pozostaje Famicom- taki sam jak miałem za małolata, podczas gdy inni mieli podróbki- Pegasusa. Pozostaje ci robić streamy z MAJKRAFTA, to może wtedy osiągniesz taki sukces jak te pedały typu reZigiusz lub Stuu. A potem unboxingi od sponsorów. Tak to juź jest. Jaka publika, taki aktor. A w większości mamy mało inteligentne społeczeństwo, którego jednak jest więcej niż ludzi myślących. Mimo wszystko mam nadzieję, że się jakoś wybijesz. Zasubskrybowałem twój kanał. Powodzenia.
V-kurwiony 17:48, 10.09.2017
Bardzo dziękuję. Właśnie o to mi chodzi - dawać ludziom rozrywkę i budzić nostalgiczne wspomnienia. Ale chuj z tego skoro prawie nikt tego nie rozumie... Niebawem nagrywam gameplay z Another World, z Amigi. Może to ruszy ten kanał...
NoSystem 22:28, 11.09.2017
Film nr.13 faktycznie kozak. Uśmiałem się nieźle. W takim razie czekam na gameplay. Będzie git. Powodzenia.
Akive70 22:23, 12.09.2017
Z tego co ja osobiście zauważam, polskie bydło najlepiej kupuje wszelkie dramy (czyt. Youruberów hejtująch innych Youruberów). Po aferze Atora z Gimperem, oglądalność ich kanałów wielokrotnie wzrosła. Poza tym wisienką na torcie mogą okazać się durne niskolotne pranki, robienie sobie makijażu czy dodanie kontrowersyjnego tytułu, nie mającego nic wspólnego z filmem. Aha i ważny jest też styl : Najlepiej ojebany bok, włosy ulizane na bok, jakaś za ciasna bluzeczka, koszula na to i wszystkie nastolatki Twoje. Dodaj też wzmiankę "swiezak za subskrybcję" i masz cały naród u stóp. I nawet nie próbuj nagrywać nic inteligentnego. Polskie społeczeństwo jest zbyt durne by to pojąć.
#11149 - Borderline dodał: NoSystem 06:40, 05.09.2017
Wkurwiają mnie jebani debile, którzy z byle gówna potrafią rozkręcić aferę. Z takimi kurwami nigdy nie ma spokoju, gdyż one nie mogą żyć, kiedy wkoło nic się nie dzieje. Chuj. Wiadomo że człowiek nie lubi się nudzić, i właściwie pewna doza rozrywki jest wskazana. Ale niech nie będą to same głupoty 24h/dobę OVER TIME, do chuja wafla. Przez całe życie człowiek ma szczęście do takich pokurwieńców. Przykładowo. Mój schemat chodzenia do roboty wygląda od lat tak samo. Przyjść, odjebać swoje, spierdalać do chaty. I czekać z niecierpliwością na hajs. Ni chuja. Zawsze ktoś musi wpierdalać ci poczucie winy, że jeszcze nie zrobiłeś tego czy tamtego na wczoraj, bądź wydzwaniać po godzinach pracy, że dlaczego to lub tamto i sramto. KURWA. Czy ja mam myśleć o robocie non stop, a w szczególności za tę chujową jałmużnę, którą dostaję pod koniec miecha? Nie potrafię zrozumieć, jak Polacy mogą skakać sobie do gardeł, lub rywalizować ze sobą w robocie o to, kto więcej i lepiej od kogo zrobił. Czy ogólnie standard życia jest u nas, w Cebulandii, sprawą najmniej ważną? I chuj z tej rywalizacji, skoro taki przodownik pracy przychodzi do chałupy, a tam lodówka pusta, bachory głodne i osmarkane. Baba siedzi w barłogu i ryczy, a komornik z buta w drzwi napierdala. Na chuj by mi było takie przodownictwo? Źeby szef dzięki mnie mógł se srakę dwusetkami podcierać? Mam się zarzynać do zajebania na jego przepite i przećpane bachory? Czy na to aby było go stać kilkadziesiąt razy do roku wybrać się na wyspy Galapagos, aby se na żółwiu pojeździć? TAKI CHUJ!!! Jak stąd do Wietnamu. Wkurwia mnie też moja pojebana matka, mająca wyżej opisany charakter. Ale to już jest temat na następny wpis.
Wkurwia 25 ludzi
#11072 - Schizofrenia Seksualna dodał: NoSystem 10:36, 26.08.2017
Wkurwia mnie hipokryzja dotycząca tzw. mniejszości seksualnych. Kiedy puścimy kasetę z pornolem, na którym pierdolą się dwa pedały ,to wszyscy uważają, że to jest obrzydliwe. Natomiast kiedy na filmie robią to lesbijki, wtenczas kaźdy twierdzi, że to jest fajne i takie SŁŁŁITAŚNE. Tego typu rozumowanie dotyczy zarówno męskiej, jak i żeńskiej części publiczności. Nie rozumiem tej pokrętnej logiki. Wkurwia mnie też to, że osoby o odmiennej orientacji seksualnej nie potrafią się określić. Nie podobają ci się dziewczyny, bo wolisz chłopaków? Tak bywa. Nie podobają ci się mężczyźni, bo wolisz kobiety? No i chuj. Jednak po jakiego muchomora w gejowskim układzie jeden chłop przebiera się za babę, a drugi jest stroną dominującą i go dmucha. Lub w przypadku lesbijek. Jedna jest chłopczycą i również dominuje, zaś w trakcie igraszek seksualnych pojawiają się elementy dildo bądź innych kutasów, wskazujące na zainteresowanie płcią przeciwną. Pewna moja znajoma LESS stwierdziła, że nie zna ani jednej lesbijki, która nie lubiłaby zabawić się z chłopem. Wydaje mi się, że wbrew obiegowym opiniom nie jest to choroba, a po prostu jakieś spierdolenie związane z traumami z dzieciństwa, w którym to kształtują się nasze nawyki, również dotyczące naszej płciowości. Z biegiem czasu obserwując to wszystko, skłaniam się coraz bliżej ku tej teorii.
Wkurwia 15 ludzi
jestemjuzzmeczony 11:00, 26.08.2017
jak ja widzę te kurwy całujace się na zdjęciach z imprez....dajcie mi kurwa dubeltówkę. pedały i lesby to skrzywione zboczone zwyrodnialce. Nie ma innego uzasadnienia.
NoSystem 15:45, 26.08.2017
Będziesz strzelał do zdjęć? I co to zmieni:p.
jestemjuzzmeczony 17:57, 26.08.2017
no niby w sumie kurwa racja
NoSystem 05:58, 28.08.2017
A wrzuć do sieci takie samo zdjęcie np. z kolegą. Od razu że pedał. A te kurwy mogą, bo to przecież psiapsiółki, okazujące sobie w ten sposób sympatię. I w ogóle to jest takie SŁŁŁITAŚNE, że ą,ę przez bibułkę DŻIZUS KURWA JA PIERDOLĘ!!!:p
NoSystem 16:55, 03.09.2017
Co nie znaczy, że popieram gejostwo.
#11062 - A(u)rtyzm dodał: NoSystem 06:24, 25.08.2017
Wkurwia mnie, że piosenka "Pokaż sowę" Sexmasterki nie została zgłoszona na festival Eurowizji. Myślę, że pasuje idealnie do atmosfery tego "Wydarzenia Muzycznego". Wkurwia mnie też to, że tacy wielcy artyści jak Popek lub Cypis nie mają szansy tam zaistnieć. A w szczególności Andrzej Rosiewicz z piosenką "Song for Donald Trump" .Nic dziwnego. I tak wszystko rozpierdala "Despacito":p.
Wkurwia 11 ludzi
Akive70 07:54, 25.08.2017
Despacito to dla spedalonych ciot :/
NoSystem 13:10, 25.08.2017
W końcu SZOŁBYZNES polega na dotarciu do jak największej ilości mas:p.