Brak avatara

Profil Qwerty123456qwerty


b/d b/d b/d
2017-08-22 23:16, 10.11.2017

Wpisy


Wkurwia mnie ostro, że od kilku lat na gardle mam jakąś wydzielinę i nie da się tego pozbyć, wkurwiają mnie bóle zatok i to bardzo mocne (gdy boli mnie lewa część zatok to zawsze na drugi dzień napierdala mnie lewe oko i cały czas łzawi zaś, kiedy boli prawa część to bolą mnie okolice prawego węzła chłonnego). Na dodatek od zawsze mam jebany katar i muszę dużo pić, ponieważ szybko wysycha mi gardło. Prawdopodobnie mam dziedziczną po ojcu krzywą przegrodę nosową.
Do tego na mojej prawej ręce przy nadgarstku pojawił mi się jebany ganglion, i tylko dlatego, bo chciałem sobie trochę poćwiczyć do chuja. Człowiek coś chce zrobić dla siebie dobrego to kurwa nie, a na operację usunięcia to chyba nigdy nie pójdę, bo w chuj się boję takich operacji. Wiem, wiem nazwie mnie ktoś z tego powodu ciotą, ale takie życie. Na dodatek zawsze, gdy coś mnie boli to się śmieję jak idiota.
Pozdrawiam
Wkurwia 4 ludzi
Introwertycznytyp 21:09, 10.11.2017
Po pierwsze chłopie solidną rozgrzewkę zrób następnym razem i skup sie na nadgarstkach. Nie zniechęcaj się tylko zacznij ćwiczyć tak jak ja z własną masą ciała czyli kalistenika a nie od razu ciężary. Możesz zacząć od pompek a jak ich nie potrafisz to na kolanach rób a jeśli nie wiesz jak technicznie robić to sciagnij pdf "skazany na trening" książka nie jest jakas rewelacyjna ale pokazuję fajne progresje z wytłumaczeniem krok po kroku. Rozgrzewka solidna i jeszcze raz rozgrzewka i jedziesz nie ma opierdalania się lul xD
zxcvbnmasdqwe 21:14, 10.11.2017
napiszę od siebie, bo nie mogę tego czytać. Chłopie/Babo - wybież się do laryngologa. Dolegliwości jakie opisujesz mogą się skończyć. Opisujesz przewlekłe zapalenie zatok. Można to spróbować leczyć, ale jak nic nie zrobisz to to samo nie zniknie
Qwerty123456qwerty 23:26, 10.11.2017
Introwertycznytyp Dzięki za rady, na pewno z nich skorzystam. Jak na razie będę ćwiczył trochę bardziej ostrożnie i powoli, żeby nie obciążać mięśni (pompki czy tam inne podstawowe ćwiczenia robić będę, ale bez ciężarów). Zresztą nie bardzo też mogę, bo wciąż jestem w okresie rośnięcia, a te 1,84 lub nawet 1,86 chciałbym mieć.

zxcvbnmasdqwe Jak coś to jestem chłopakiem i mam na dzień dzisiejszy 15 lat. Na razie nie mam czasu, ale jak tylko będę go miał to udam się do tego lekarza. Na razie moja ogólna dolegliwości nie jest tak bardzo uciążliwa, gdyż ból występuje raz na jakiś czas (co miesiąc albo dwa tygodnie), ale jak już zaboli to nie ma przebacz.
#11587 - Ludzie dodał: Qwerty123456qwerty 22:58, 08.11.2017
Wkurwiają mnie ludzie, którzy oceniają innych po statusie materialnym. Cieszy się taki kurwa, bo ma ciuchy po 300 zł, zegarek za 600-800 i Bóg wie co jeszcze. Oczywiście ja tego nie mam, ale wątpię, że te osoby coś osiągną, bo na razie dobrze wychodzi im palenie, picie i unikanie nauki zaś na ich dobrobyt pracują ich rodzice. Takie osoby najpewniej umrą prędko lub skończą jako menele. Zresztą jak to jest człowiek jest normalny (tzn. nie robię z siebie pajaca, jestem cichy, jako przyjaciela mam podobnego "nieudacznika" co ja, zajmuję się swoimi sprawami, nie oszukuje na sprawdzianach nawet jak nie umiem, ale mogę itp.), ale przez innych jest uważany za gówno, bo trzeba szaleć i marnować zdrowie oraz pieniądze na używki. Na dodatek takie osoby mają wszystko oraz nie mają problemów finansowych, kłótni w domu, nie rozmyślają co będzie jutro po prostu mogą normalnie żyć.
Tak czy inaczej mam jednak nadzieję, że w przyszłości będę mógł zapewnić sobie i moim rodzicom w pełni godne życie, żeby nawet coś zobaczyli z tego świata.
Pozdrawiam

Wkurwia 9 ludzi
Introwertycznytyp 23:49, 08.11.2017
Hah pamiętam z technikum takiego ziomeczka. Tatuś kupił mu audice, którą rozbił. Tak to szpanował, że ma kasę chodź w życiu sam złotówki nie zarobił. Pełno wokół niego ludzi pomimo tego, że iq na poziomie mikrofalówki. Teraz udaję, że studiuję a za hajs starego imprezuję i przedłuża beztroskie dzieciństwo.
Najlepsze w tym jest, że kiedyś to się skończy i życie mu tak najebie do dupy, że poczuję się jakby spadł z 12 piętra na beton ;).
Witam, chciałbym wylać z siebie trochę wkurwienia na te polskie kurwy i zwierzęta jebane. Dlaczego ci idioci myślą, że produkty Apple są takie zajebiste? Przecież to największe gówno wśród telefonów, a ich twórcy dymają bez wazeliny kupujących.
Kiedy w końcu te pokurwieńce zrozumieją, że to w cale nie jest prestiżowe tylko chujowe. W USA te telefony to nic nadzwyczajnego tylko u nas jest to wyznacznik lansu i bogactwa. Na najnowszego IPhone X trzeba wydać ponad 5000 zł, a za około 1000 zł można mieć 5x razy lepszy telefon z androidem tylko trzeba umieć szukać. I niech nikt mi nie pierdoli, że android się tnie. Jak ma się kurwa rzęcha z 1gb ram to tak jest. Sam w telefonie mam 3gb, a nie jest on z najwyższej półki i ani razu nie zaciął się podczas korzystania. Zresztą w dzisiejszych telefonach z androidem 3gb ram to standard, chociaż można też często spotkać telefony z 2gb.
Jeszcze wkurwia mnie ten zjeb Kruszwil, który nie dorasta do pięt Klejnotowi Nilu.
Żeby te jego filmy były chociaż śmieszne, a są żałosne i do takiej pomarańczy nie mają startu.
Pozdrawiam
Wkurwia 11 ludzi
Bedno 19:38, 04.11.2017
Elo ziomek!"Czytam",że jesteś spoko więc może podasz pocztę to pogadamy co?
Witam, na dzień dzisiejszy posiadam chujowy internet mobilny w Orange, gdyż był lżejszy dla budżetu i mogłem utrzymać się z limitem, który wynosi 30 gb z prędkością 40-60Mb/s, po czym zwalnia do 5Mb/s na 100gb pakietu. Na koniec wywala do 1Mb/s bez limitu (no kurwa 21 wiek, pól świata ma internet, ale limit trzeba dojebać, bo przeciąży się tego mitycznego BTSa).
Chuj kurwa muszę się gryźć i pobierać większe pliki po nocach (w godzinach 0:00-8:00 internet jest bez limitu, ale tylko przed wykorzystaniem tych 30 gb, ale to i tam wiele nie daje, bo ten internet wpierdala tak, że po 5 dniach od odnowienia go nie mam i jadę na drugim progu).
Dlatego od nowego roku będę miał nowy internet stacjonarny u tego samego operatora tylko, że z prędkością 20Mb/s co i tak nie będzie złe. Jedyne co mnie wkurwia to to, że router jaki dostanę (oni to nazywają modem) to orange funbox 2.0, który jest kurwa brzydki jak gówno i na dodatek chujowy w konfiguracji. Kiedyś jak marzyłem o normalnym necie, a przez jakiś czas w ogóle go nie miałem to na topie był Livebox (chodzi o tego co był jeszcze za TP) w kolorze białym. I ten styl mi się bardzo podobał, a w tym gównie pierdolonym na górze są jebane dziury w które na 200% wpierdala się kurz (wiem to, bo przez jakiś czas miałem dekoder cyfrowego Polsatu w którym właśnie na górze były takie jebane dziurki, a w nich od zajebania kurzu).
Polecam nawet zobaczyć sobie w Google jak to wygląda: Orange Funbox 2.0 brzydkie to jak chuj.
Wiem, że to kurwa nie jest wielki problem, ale bardzo mnie to wkurwia.
Pozdrawiam
Wkurwia 6 ludzi
NoSystem 22:43, 02.11.2017
O oranżadzie słyszę już od lat. Chyba kurwa od 2000 roku. I dalej nic się nie zmienia. I dalej te same opinie. I dalej ludziska dają się robić w chuja. I dalej biorą cokolwiek z tej złodziejskiej sieci.
Qwerty123456qwerty 22:49, 02.11.2017
No niestety, ale jest tak bo te skurwysyny kupiły za marne grosze Telekomunikację Polską, która miała już infrastrukturę w praktycznie każdej części kraju. Złożyło się tak, że ludzie zwyczajnie nie mają wyboru, a internet mobilny jest dla nich nieopłacalny.
Na przykład jest tak u mnie, bo wybór zwyczajnie słaby. Netia da mi maksymalnie 8Mb/s, a w Orange będę mógł mieć 20Mb/s i już wiadomo co wybrać.
NoSystem 23:39, 02.11.2017
O kurwa. To dlatego budynek telekomuny zamienili w oranżadę na moim osiedlu? Fakt. Jeżeli ktoś nie ma możliwości założenia stałego łącza z racji mieszkania na wichurze, bądź z innych powodów, no to przejebane. To jest chuj, a nie internet. Chyba że dla ludzi niewymagających. Ja to miałem, i zupełnie się nie sprawdza jeśli chodzi o moją intensywność przebywania w sieci. Ale lepsze to niż Netia. To to już w ogóle dno, tak jak kiedyś Neostrada. Faktycznie. Ten modem designem przypomina wagę łazienkową. Już projektanci w latach 30 XX wieku mieli większy polot i fantazję w projektowaniu.
Witam w dniu dzisiejszym opiszę kolejną ostro wkurwiającą mnie rzecz, jaką są teleturnieje w telewizji. Nosz kurwa po co tyle tego? W tvp jest chyba z sześć teleturniejów i tylko dwa są dobre, bo nawet ciekawe, a jeden dla ludzi inteligentnych (1 z 10 oraz jaka to melodia). Reszta to typowe gówno dla debili i postkomumistycznej ludności bez wymagań.
Jeszcze ci kurwa milionerzy na tvn po co to odnowili to ja nie wiem, bo pytania są chujowe i mogą lizać buty tym ze starej serii (teraz tylko pytania o internetowych głupotach, zabarwieniu politycznym oraz pierdołach typu jakie ciastka wpierdala królowa angielska). Mocno wkurwiają mnie też te talent-showy typu Mam Talent (chyba mam kurwa talent do kręcenia się jak pojebana na kawałku materiału lub śpiewania smutów). Jak kurwa nawet chciałbym obejrzeć to gówno to mam nadzieję na zobaczenie czegoś ciekawego, a nie kolejnego dzieciaka co śpiewa smutną piosenkę po, której Foremniak się popłacze, i zwycięstwo jest już w kieszeni. Tak jest już od kilku serii cały czas wygrywa takie badziewie, przez co ludzie z talentem nie mają co się tam pokazywać.

Jeszcze jedną rzeczą jest to, że jak rodzi się królewski gówniak to wszyscy dostają z tego powodu orgazmu. Zwyczajnie chuj mnie obchodzi jakiś zjebany dzieciak, który chuja wniesie dla świata, a jedynie będzie miał lepiej od innych i będzie kosztował razem z całą rodzinką około 40 milionów funtów rocznie z pieniędzy podatników.
Nie dość, że oni nic nie robią (nie mają żadnej władzy) to tylko siedzą na dupie, a ta Elżbieta to będzie chyba żyła z 200 lat.

A i jeszcze wkurwia mnie, że ta strona zostanie zamknięta, będzie mi jej brakowało.

Pozdrawiam




Wkurwia 27 ludzi
#11482 - Szczepionki dodał: Qwerty123456qwerty 20:26, 22.10.2017
Wkurwiają mnie ci pojebani umysłowo antyszczepionkowcy. Niech te pierdolce jebną się w łeb, gdyż szczepienia ratują do chuja życie i ułatwiają je. Przez takich zjebów powstaną nowe rodzaje chorób i będziemy mieć przejebane.
Zresztą ja byłem szczepiony i to za każdym razem, kiedy trzeba było i jakoś żyję.
Tak samo mój brat, który jest starszy ode mnie o 8 lat i również żyje, ba nie ma autyzmu, o którym te pojeby tak mówią.
Mentalność tych osób jest podobna do zwolenników płaskiej ziemi czy tam innego wymysłu.
Pozdrawiam
Wkurwia 15 ludzi
Situs 21:27, 22.10.2017
♫ Antyszczepionkowcy, płaskoziemcy, madki z horymi curkami to jedna rodzina ♫
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
zxcvbnmasdqwe 22:02, 22.10.2017
to jeszcze nic - ostatnio wykształcił się prąd umysłowy (chory) że papierosy nie wywołują raka - to spisek :D
Wkurwia mnie, że nie wiem co mam wybrać i robić w swoim życiu. Jestem teraz w trzeciej klasie gimnazjum, a za chwilę ją skończę i będę musiał podjąć w chuj ciężki wybór dotyczący kolejnej szkoły. Na dodatek od tego jebanego wyboru zależy moja egzystencja.
W tej chwili mam 15 lat, a w momencie wyboru będę miał 16 i uważam, że to mimo wszystko za mały wiek na taki wybór od, którego zależy przyszłość.
Czemu ten świat jest tak pokurwiony?
Jedyne w czym jestem naprawdę i to naprawdę dobry to język angielski (umiał bym go jeszcze lepiej, gdybym mógł wyjebać tą szwabską chujnie, a w niej miejsce wstawić rozszerzenie) potem przedmioty typowo humanistyczne, jak historia, wos (interesuję się głównie historią i polityką) oraz język polski.
Jak źle wybiorę to potem będę miał chujnie przez całe życie.
Pozdrawiam

Wkurwia 18 ludzi
Akive70 08:24, 19.10.2017
Jak umiesz język angielski, to będziesz mieć w życiu łatwiej. Najlepiej iść na taki kierunek/ specjalizację, w której jesteś najmocniejszy. Załóżmy anglistyka a potem można szukać roboty jako tłumacz przysięgły. Dobrą taktyką jest zapytanie absolwentów danego kierunku, jaki Cię ciekawi o to co teraz robią, czy znaleźli pracę. Czytanie wszelkich opinii o szkole.
Na pewno nie idź tam gdzie większość (prawo), jeśli nie masz do tego smykałki bo szybko się wykruszysz i wykończysz psychicznie. Nie celuj także we wszelkie zapychacze pokroju archeologia, historia sztuki, socjologia bo to gówno i nieporozumienie.
Usiądź spokojnie i pomyśl w czym jesteś dobry i obierz kierunki, których chętnie byś się uczył (myśląc oczywiście przyszłościowo).
Ja wahałam się między grafiką, informatyką, i psychologią. W ten sposób obrałam taktykę : Za i przeciw.
W grafice czuję się najlepiej, sprawia mi ona frajdę.
Psychologię również uwielbiam, ale psycholog w tym kraju jest traktowany jak śmieć, więc nie.
Informatyka ciekawa na swój sposób, ale nie potrafię matematyki, więc również nie.
Padło na grafikę. Zawód przyszłościowy, ciekawy i bez obaw że kiedyś się wykruszy, bo graficy będą potrzebni zawsze.
Także ucz się języka bo to jedyna przepustka na w miarę dobre życie w tym kraju. A jak nie tu, to gdzieś za granicą.
Akive70 11:25, 19.10.2017
Co do polskiego...ciężko o pracę po polonistyce i Ty podobnych, po retoryce również bo mam koleżankę po tym. Jedynie edytorstwo to coś co ma jakkolwiek przyszłość. Nóż widelec do redakcji przyjmą czy wydawnictwa.
jestemjuzzmeczony 13:12, 19.10.2017
ja zawsza mówia afryka jezyk uczyć i do afryka jechać wodzu banana prostować
Qwerty123456qwerty 18:03, 19.10.2017
Dzięki za rady myślę, że położę nacisk na język angielski i pomyślę o tym tłumaczeniu.
Akive70 18:31, 19.10.2017
A jeśli masz sporo czasu i głowę do języków to polecam chiński. Serio teraz jak ktoś to umie, to jest bogiem. W końcu większość maszyn w firmach jest z Chin.
Angielski też dobra rzecz, przekład książek, napisy do filmów...wiele możliwości.
Czemu ludzie są tacy przyjebani, że muszą się nawzajem zapierdalać? Czemu rządy krajów zachodnich nic nie robią z tymi nachodźcami? Dlaczego PiS dalej rujnuje gospodarkę tak, jak robiło to PO? Dlaczego do chuja pana o zgrozo te pierdolone komunistyczne kurwy mają takie poparcie? Chodzi o PiS i PO oraz kurwy sejmowe (PSL) i SLD, gdzie te pokurwieńce powinni mieć razem maksymalnie 1% poparcia, a najlepiej jakby wypierdalali do Korei Północnej. Dlaczego młodzi muszą stąd spierdalać, by normalnie żyć? Dlaczego kurwa moje życie musi być tak chujowe? Za chuja nie znam odpowiedzi na te pytania, ale wkurwia mnie to jak chuj.
Pozdrawiam
Wkurwia 11 ludzi
BadGirlGangstaCynizm 22:07, 15.10.2017
Gówno było gówno jest gówno będzie
Akive70 07:59, 16.10.2017
Wybory zawsze były i będą fałszowane. Każdy młody polityk, który nie ciśnie tym samym schematem co reszta,jest natychmiast strącany ze stołka i rząd zamyka mu mordę.
PO-PIS wchodzi Niemcom w kakao i powoli wysprzedaje tą pierdoloną Polszę, niszcząc ją od środka. Ci co mądrzy wyjadą bo jest chujnia, przez co będzie nam brak prawdziwego dowódcy. Zostaną same przytępe Janusze i Grażyny, którzy łatwo dadzą się zmanipulować. Zobaczycie, jeszcze trochę i będziemy sobie mówić Guten morgen.
NoSystem 09:02, 16.10.2017
Święte słowa panie i panowie. Tak samo jest z księżmi. Który nie jedzie utartym schematem, ten jest przenoszony na plebanię gdzieś na wiochę, lub kończy tak jak np. Popiełuszko. Oczywiście są jednostki, które chciałyby dobrze, lecz od razu giną w tym zalewie motłochu i gówna. Guten Morgen póki co nam nie grozi. Bardziej już صَبَاحُ الْخَيْرِ, bądź też inne Allah akbar.
Qwerty123456qwerty 21:28, 17.10.2017
@NoSystem صَبَاحُ الْخَيْرِ to prędzej za 10-20 lat, lub gdy "warci więcej niż złoto" przejmą władzę na zachodzie poprzez bunty, a to może się stać za jakieś 3-5 lat. Pamiętać należy też, że raczej wschodnia Europa w obliczu zagrożenia nie będzie stała z założonymi rękoma tylko zwyczajnie połączy wysiłki, aby wybić lub chociaż zatrzymać zalew bydła.
Oba scenariusze są chujowe, bo w końcu Francja posiada pokaźny arsenał atomowy, a to łajno zrobi wszystko, by zabić "niewiernych".
Kurwa dlaczego na tej stronie występuje ta jebana cenzura? Napisałem wczoraj wieczorem wkurwa i dzisiaj go nie ma.
Wkurwia 14 ludzi
BadGirlGangstaCynizm 14:23, 08.10.2017
No to już bezczelność troche ze nigdzie nie mozna juz wypowiedziec wlasnego zdania
Kurwa jutro znowu tydzień katorgi. Uczenia się nieprzydatnych rzeczy i innego gówna.
Paradoksalnie weekend leci, jak pół dnia.
Wkurwia 18 ludzi
NoSystem 21:35, 01.10.2017
Szkoda tylko, że tydzień tak nie leci.
Wiecznie-wkurwiona 22:15, 01.10.2017
Aj daj spokój, od nowa cały ten syf... Użerać się w pseudo pracy i przychodzić styrana do domu. Oh Boże...