Wpisy - top - 2010-09


Wybierz miesiąc:
2009-01 | 2009-02 | 2009-03 | 2009-04 | 2009-05 | 2009-06 | 2009-07 | 2009-08 | 2009-09 | 2009-10 | 2009-11 | 2009-12 |
2010-01 | 2010-02 | 2010-03 | 2010-04 | 2010-05 | 2010-06 | 2010-07 | 2010-08 | 2010-09 | 2010-10 | 2010-11 | 2010-12 |
2011-01 | 2011-02 | 2011-03 | 2011-04 | 2011-05 | 2011-06 | 2011-07 | 2011-08 | 2011-09 | 2011-10 | 2011-11 | 2011-12 |
2012-01 | 2012-02 | 2012-03 | 2012-04 | 2012-05 | 2012-06 | 2012-07 | 2012-08 | 2012-09 | 2012-10 | 2012-11 | 2012-12 |
2013-01 | 2013-02 | 2013-03 | 2013-04 | 2013-05 | 2013-06 | 2013-07 | 2013-08 | 2013-09 | 2013-10 | 2013-11 | 2013-12 |
2014-01 | 2014-02 | 2014-03 | 2014-04 | 2014-05 | 2014-06 | 2014-07 | 2014-08 | 2014-09 | 2014-10 | 2014-11 | 2014-12 |
2015-01 | 2015-02 | 2015-03 | 2015-04 | 2015-05 | 2015-06 | 2015-07 | 2015-08 | 2015-09 | 2015-10 | 2015-11 | 2015-12 |
2016-01 | 2016-02 | 2016-03 | 2016-04 | 2016-05 | 2016-06 | 2016-07 | 2016-08 | 2016-09 | 2016-10 | 2016-11 | 2016-12 |
2017-01 | 2017-02 | 2017-03 | 2017-04 | 2017-05 | 2017-06 | 2017-07 | 2017-08 | 2017-09 | 2017-10 | 2017-11 | 2017-12 |

wkurwia mnie moja jebana w dupe kurwa mac matka, ktora drze na mnie ryja o byle gówno i mysli ze jest zajebista i ze ma wladze bo jest kurwa moja matka, a tak naprawde jest popierdolona i kurwa moze sie to nie trzyma kupy, ale ona jest popierdolonai mnie wkurwia, bo do mnie o wszystko ma wonty, a sama chuja robi. albo owszem kurwa, robi, ale np zachce sie jej jebanej drożdzowki, no to kurwa piecze, zamiast se usiasdz przed telewizorem i odpocząc(bo przeciez tak zajebiscie jest zmeczona ze własnie odpoczynku potzebuje!!), a pozniej drze ryja. na kogo? oczywiscie ze kurwa na mnie! ze nie ma czasu na to i na tamto i ze ja mam to zrobic bo ona piecze drozdzowke. a czy kurwa ja jej kazalam? nie! wiec niech spierdala i sama se to robi. no wkurwia mnie kobieta niemiłosiernie.
Wkurwia 34 ludzi
#736 - naród dodał: 17 latek 13:19, 11.09.2010
wkurwiają mnie gimnazjalistki, ścigają się która pierwsza straci dziewictwo, głupie kurwy;
wkurwiają mnie nastolatki, dałyby dupy za trochę popularności i uwagi, nic innego się dla nich nie liczy tylko wygląd, i jeszcze ich kurwa, te wymagania, bo za wygląd się należy;
wkurwiają mnie inne dziewczyny, te bardziej "świadome", deklarują się, że szukają inteligentnego faceta, a i tak lądują z jakiś pojebanym technomułem IQ<30 bo pokazał klatę i wyrwał je na beeme;
wkurwiają mnie polacy, na gównie się znają a udają że wiedzą wszystko;
wkurwia mnie, że koleś który gówno wie o życiu stara się mnie pouczać;
wkurwiają mnie polacy, bo choćbyś jak się starał i tak będą widzieć tylko ten jeden jebany mały błąd, który ni chuja nie ma żadnego związku, ani nie jest skazą dla twojego dzieła;
wkurwiają mnie zakompleksieni polacy, chuja o mnie wiedzą, a obrażają;
wkurwiają mnie nastolatki, myślą, że kurwa cały świat do nich należy i wszystko wiedzą najlepiej;
wkurwiają mnie skurwysyni, którzy myślą, że jak mają bogatych starych to im wszystko wolno i są lepsi;
wkurwia mnie elektrownia, bo przed chwilą wyjebało mi prąd i musiałem wszystko pisać od nowa;
wkurwiają mnie polacy, jebani skurwysyni, uśmiechają się do ciebie, a ledwo się odwrócisz to zaraz kurwa napierdalają o rzeczach o których nie mają pojęcia i ktorych przy tobie za chuj by nie powiedzieli;
wkurwia mnie ksenofobia, naszego jebanego narodu, każdy z nas, nawet ja, myśli że jesteśmy chuj wie kim, a większość z nas jest nikim i nawet żydzi są od nas lepsi;
wkurwiają mnie jebani konformiści, robią co im kurwa 'kumpel' powie, nawet jeżeli tego nie chcą, ale kurwa głoszą "BĄDŹ SOBĄ!", ja pierdole;
wkurwiają mnie polacy, bo większość z nas ma IQ<40 i kurwa myślą, że wszystko wiedzą, a tak na prawdę, co 2 człowiek którego byś zaczepił chuja wie, ale i tak by cie pouczał;
wkurwia mnie osądzanie i szufladkowanie ludzi (po wyglądzie i nie tylko):
idzie gość z długimi włosami: oho, brudas, satanista albo pedał;
idzie gość z krótkimi włosami: oho, idzie szarak, pewnie nie ma życia;
idzie łysy gość: oho, idzie pedał albo skin;
idzie gośc w czerwonej kurtce: oho, pewnie pierdolony komunista;
wkurwia mnie też pierdolenie o kimś, ze jest zły bo tak się usłyszało;
wkurwia mnie lud wiejski(mieszkam niestety) pierdoleni zacofani i szufladkujący ''ludzie'', nap prawdę mi ich szkoda, a oni myślą że są pępkiem świata; jak skończe szkołe to wypierdalam stąd;
wkurwia mnie szkoła, uczę się uczę, a jak dodam trochę osobistej inicjatywy to mowią: ale nie musiałeś, a myślą (a po chuj to?) i gówno z tego mam;
wkurwiają mnie babcie w autobusach, czasem ustąpisz takiej miejsce to jeszcze pokręci nosem, nie ustąpisz to zacznie pierdolić na cały bus z oburzeniem, najgorzej jeszcze jak na miejsce połozy zakupy, raz musialem stać 20km bo jakaś kurwa zakupy połozyła, no ja pierdole!
wkurwiają mnie małe dzieci, niewychowane skurwysyny, tak samo myślą że świat jest tylko ich, a inni ludzie to zabawki, chuja mu zrobisz, ani nie wytłumaczysz nic, a przyjebać takiemu to z problemów byś sie nie wygrzebał;
wkurwiają mnie polacy, czasami potrafią sprzedać kumpla/przyjaciela, opowiadając o nim najgorsze historie, oczerniając go w (jakże zresztą zacnym) towarzystwie przy sklepie żłopiąc piwo, za trochę śmiechu i zwiększenia popularności w tym ''towarzystwie'';
wkurwiają mnie nieroby, mamin synki i kurwa jebane żule, którzy narzekają jak to w polce chujowo i źle, że państwo jest takie chujowe, że dostają tylko 700 zł na miesiąc (kurwa za nic!);
wkurwia mnie państwo polskie, a raczej naród (i politycy), którzy dymają obywateli, młody po studiach kurwa trafia na budowe albo jeszcze kurwa gorzej i żyj w takim kraju;
wkurwia mnie świadomość że najebałem w chuj błędów ortograficznych, nie mówiąc też o skladni, i że słownictwem niczym się nie różnie od wyżej wymienionych ale cóz, tak już mam, jak jestem WKURWIONY
Wkurwia 28 ludzi
#720 - dodał: zaporożec 16:58, 01.09.2010
i wkurwia mnie baba z głośnika PKP bo nigdy nie rozumiem co mówi
mbdmbambdmnadbnmanamnba przy peronie trzecim
Wkurwia 23 ludzi
#733 - Dopalacze dodał: jo 21:46, 08.09.2010
Widzieliscie kurwa program na tvnie o dopalaczach ?? no chuj mnie szczela jak takie cos ogladam!!!! 1 (słownie jeden) człowiek umarł przez dopalacze (sekcja była?) - kupil sobie 5 opakowan - wpierdolil wszystko naraz i kurwa dziwicie sie ze mu organizm nie wytrzymal??? kupie sobie 5 opakowan tabletek przeciwbulowych albo nasennych - wpierdole wszystko naraz i kurwa umre i co ? i tvn bedzie jezdzic za producentem tych tabletek bo przez nie umarlem ??? no kurwa WE WSZYSTKIM CZA MIEC UMIAR!! CO ZA DUZO TO NIE ZDROWO!!! i to sie kurwa tyczy wszystkiego!!! i ta od nich sonda - no kurwa mac - jak wciskacie ludziom takie cos to sie dziwicie ze mochery pisza smsy na TAK.
i kurwa BYLI AGRESYWNI - no ja pierdole - jakby ich skopali i kamere poczaskali - agresywni - no kurwa chocby ich lekko popchneli!!! NIC - kilka razy KURWA i juz agresywni... no ja pierdole!! normalnie powiedzieli ze jak cos to sie cza zapytac czy udziela wywiadu i koniec a nie ze sie z kamera wpierdalaja na chama. i pokazywanie matki opowiadajacej co syn mogl zrobic.. no za serce sciska bo KAZDEGO SZKODA!!!! ale to nie powod zeby robic takie jedno stronicowe piorące mógz programy!!! gada z tym gosciem i pado mu czy czuje sie winny czy cos !! no kurwa mac !!
to kazdy producent AUT tez ma sie czuc winny za wszystkie ofiary wypadkow samochodowych???? czemu nie idzie do jakiegos producenta ta piekna dziennikarka i nie powie: wie pan ze w panskim aucie zginelo tyle a tyle luidzi? - czuje sie pan winny ??? no kurwa prosze was...
albo te marsze... no kurwa mac!!! co oni mysla ze sie przelejza po ulicy i ktos zamknie przez to sklep???? to jest kurwa pierdolona Ziemia!! tu rzadza pieniadze!! ludzie zabijaja dla pieniedzy!!! takie marsze chuja daja!! by kurwa sie zajeli wazniejszymi sprawami!! KURWA TEN RZAD NA PRZYKLAD!! tym cza sie zająć!!!
a chuj ide spac...
Wkurwia 12 ludzi
#753 - WKURWIA MNIE WSZYSTKO dodał: Madafakerski Maderfaker 16:36, 29.09.2010
KURWA ALE SIE DZIŚ ZAJEBIŚCIE WKURWIŁEM KURWA, WKURWILI MNIE CI PIERDOLENI NAUCZYCIELE CO KURWA WJEBALI MI PAŁY ZA NIC, NO KURWA MAC, W JEDNYM DNIU DOSTAĆ 3 PIZDY. MYŚLAŁEM ŻE NIE WYTRZYMAM. JESZCZE MNIE WKURWIŁ TEN JEBANY KIEROWCA AUTOBUSU DO KTÓREGO ZAPIERDALAM DZIEŃ W DZIEŃ 2,5km ŻEBY DOJECHAĆ DO TEJ ZAJEBANEJ SZKOŁY, PRZYPIERDOLIŁ SIE DO MNIE ZA TO ŻE KURWA NIE MIAŁEM BILETU JAK KURWA MIAŁEM. WKURWIA MNIE TEN ZAJEBANY NET PRZEZ KTOREGO MAM LAGI np. W CS'ie. JEDNYM SŁOWEM WKURWIA MNIE WSZYSTKO I WSZYSCY!!!
Wkurwia 10 ludzi
#735 - dopalacze.com dodał: jupit 23:47, 10.09.2010
O dopalaczach. A mnie wkurwia że jakiś hujew dorobił się fortuny na upierdolonych gówniarzach, z których połowa nie ma uż mózgu, a niestety mają cwele prawo wyborcze, potem się dziwić że rządzą w tym kraju złodzieje, żydowskie kurwy i post radziecko ubecki pomiot. Niech mi nikt nie mówi że dopalacze są nieszkodliwę, bo widziałem znajomego typa który przyją 2 (słownie dwie) tabsy w sobotę. Niedzielę miał wyjętą z życiorysu, wyglądał jak nieboskie stworzenie, a dogadać się z nim można było dopiero w środę. Jak ktoś chce gówno, to niech to wpierdala, tyle że niech potem nie leczy się w i tak hujowej państwowej służbie zdrowia za moje i reszty podatników pieniadze, niech zdycha jak pies na ulicy. Tam miejsce narkomana, gdzie rynsztok.

Wkurwia 10 ludzi
#722 - dodał: ciam 19:57, 02.09.2010
wkurwia mnie, że nawet jak mam hajs, to i tak go rozpierdolę w tydzień i kurwa nie będę miała!
Wkurwia 10 ludzi
#755 - pogoda dodał: quiner 22:18, 30.09.2010
wkurwia mnie,ze na dworze jest tak zimno.. No ja pierdole,ubieram gruba bluze,kurtke a nadal piżdzi..Ale mnie to wkurwia !!
Wkurwia 9 ludzi
#748 - grajki jebane dodał: lipton 18:39, 24.09.2010
wkurwiaja mnie cyganie napierdalający pod oknem, na swoich z dupy kozła zrobionych instrumentach. Napierdalają i napierdalają a głupie stare baby rzucają im tą kasę tę i oni.. dalej napierdalają. A kurwa wszystko na jedno kopyto. Kurwa grajki jebane. Wkurw i chuj.
Wkurwia 9 ludzi
#738 - dodał: azylu 22:59, 14.09.2010
wkurwiają mnie debile romantycy co pierdolą cały czas''bądź sobą'', a jak przychodzi co do czego to muszę udawać kogoś inego niż jestem, bo bycie sobą mi nie wychodzi iż jestem nudny i mało interesujący, więc zgrywam kozaka i dowcipnisia i cały czas muszę to robić, bo mam przez to dużo przyjaciół, ale mnie to WKURWIA!!
Wkurwia 9 ludzi