Wpisy - top - 2009-12


Wybierz miesiąc:
2009-01 | 2009-02 | 2009-03 | 2009-04 | 2009-05 | 2009-06 | 2009-07 | 2009-08 | 2009-09 | 2009-10 | 2009-11 | 2009-12 |
2010-01 | 2010-02 | 2010-03 | 2010-04 | 2010-05 | 2010-06 | 2010-07 | 2010-08 | 2010-09 | 2010-10 | 2010-11 | 2010-12 |
2011-01 | 2011-02 | 2011-03 | 2011-04 | 2011-05 | 2011-06 | 2011-07 | 2011-08 | 2011-09 | 2011-10 | 2011-11 | 2011-12 |
2012-01 | 2012-02 | 2012-03 | 2012-04 | 2012-05 | 2012-06 | 2012-07 | 2012-08 | 2012-09 | 2012-10 | 2012-11 | 2012-12 |
2013-01 | 2013-02 | 2013-03 | 2013-04 | 2013-05 | 2013-06 | 2013-07 | 2013-08 | 2013-09 | 2013-10 | 2013-11 | 2013-12 |
2014-01 | 2014-02 | 2014-03 | 2014-04 | 2014-05 | 2014-06 | 2014-07 | 2014-08 | 2014-09 | 2014-10 | 2014-11 | 2014-12 |
2015-01 | 2015-02 | 2015-03 | 2015-04 | 2015-05 | 2015-06 | 2015-07 | 2015-08 | 2015-09 | 2015-10 | 2015-11 | 2015-12 |
2016-01 | 2016-02 | 2016-03 | 2016-04 | 2016-05 | 2016-06 | 2016-07 | 2016-08 | 2016-09 | 2016-10 | 2016-11 | 2016-12 |
2017-01 | 2017-02 | 2017-03 | 2017-04 | 2017-05 | 2017-06 | 2017-07 | 2017-08 | 2017-09 | 2017-10 | 2017-11 | 2017-12 |

#126 - Blee... dodał: Beata 20:54, 28.12.2009
Wkurwiają mnie "Gwiazdki" typu -Hannah Montana(Jebana Śmietana xD)
-Selena Gomez
-Zac Efron
Vanessa Hudgens itp. Rozjebane dzieci Disney'a ;/
Wkurwia 65 ludzi
#141 - Dresy dodał: . 16:31, 31.12.2009
wkurwiaja mnie dresiwa ktore uwazaja sie za skinow. Mowia "bog, honor, ojczyzna". Gdzie tu jest kurwa honor napierdalac w 10 jednego kolesia?!Nigdy by kurwa na solo nie wyskoczyl zaden. Wkurwia mnie tez jak wyzywaja kazdego kolesia z dlugimi wlosami od lewakow i brudasow. Wkurwia mnie jeszcze ta cala jebana moda na JP. Jak to widze to az mnie krew zalewa.
Wkurwia 59 ludzi
#134 - kurz dodał: jo 12:43, 29.12.2009
kurwa mac jak mnie wkurwia kurz!! powycierasz chuja a za 3 dni znowu nakurzone w pizdu!! i po chuj sprzatac kurwa!! zeby to przynajmniej tydzien bylo czysto ale nie! musi sie kurzyc! po jakiego chuja w ogole !?!?
zostawisz jakies ubranie i ciul - po jednym dniu juz obkurzone - tylko ze tego nie widac - ale wystarczy zetrzec kurz z monitora i juz wiadomo ze wszedzie tyle kurzu jest!! no kurwa mac!!
Wkurwia 32 ludzi
#116 - Ludzie szoł biznesu dodał: CalibanDidu 00:01, 28.12.2009
Wkurwia mnie cholernie jebany Robert Janowski z ,,Jaka to melodia''
Wkurwia mnie popierdolony Maciej Kurzajewski
Wkurwia mnie Adam Małysz (Małysz-srałysz)
Wkurwia mnie nieziemsko Piotr Kraśko
Wkurwia mnie Agnieszka Chylińska, bo sprzedała się jak tania kurwa
Jak włanczam telewizor i widzę te jebane krzywe ryje, to mnie zwiera. Telewizyjne kurwiszony!!!
Wkurwia 28 ludzi
Wkurwia mnie życie
wkurwia mnie poczucie beznadziejności
wkurwia mnie czekanie (na cokolwiek)
wkurwia mnie przejmowanie się pieniędzmi
wkurwia mnie system i spłycenie społeczeństwa
Wkurwiają mnie stare moherowe konserwy
Wkurwia mnie ekipa, która jest coraz bardziej podzielona
Wkurwia mnie to, że każdy kogoś nie lubi i wkurwia się na innych
wkurwiają mnie rzeczy na które nie mam (a chciałbym) wpływu
wkurwia mnie techno
wkurwiają mnie rzucający się na wszystko i o wszystko ludzie
wkurwiają mnie blachary
wkurwia mnie fakt, że żeby coś znaczyć trzeba mieć pieniądze
wkurwiają mnie pieniądze i ich brak
wkurwia mnie, kiedy nie mam na tabakę i piwo
wkurwia mnie samotność
Wkurwia 26 ludzi
#123 - Kurwa... dodał: Beata 17:49, 28.12.2009
Wkurwia mnie mój brat, który wpierdala mi się na kompa kiedy coś z niego potrzebuję
wkurwiają mnie dziewczyny, które uważają że się popisuję a same lepsze nie są ;/
wkurwiają mnie ci jebani alkoholicy
wkurwia mnie nieumiejętność dostosowywania się do innych
wkurwiają mnie politycy
wkurwia mnie fakt że w większości ludzie myślą o mnie jak o jakiejś pojebanej
wkurwia mnie że za chwile muszę zejść...
wkurwia mnie to że nie mam gitary
wkurwiają mnie napisy " MADE IN CHINA"
wkurwiają mnie rzeczy, które spadają
wkurwiają mnie osoby, które obgadują innych za plecami
i wkurwiają mnie osoby, które udają przyjaciela...;/ Na dziś to wszystko ... chyba ;D
Wkurwia 15 ludzi
#115 - dodał: Korna 23:49, 27.12.2009
wkurwia mnie kiedy ktoś zadaje idiotyczne pytania i pyta o rzeczy oczywiste
Wkurwia 14 ludzi
#110 - Rano dodał: czper 14:49, 27.12.2009
Wkurwia mnie to, że budzę się o dwunastej, lecz zamiast ruszyć pizde z wyra, śpię jeszcze pare minut aż z dwunastej robi się czternasta.
Wkurwia mnie to, że nikt nie jest tak miły aby mnie obudzić o przyzwoitej godzinie.
Wkurwia mnie również, że wstaje na obiad i nikt nie czeka na mnie ze śniadaniem.
Wkurwia mnie, iż dopiero co wstałem, a już niedługo znowu pójde spać i na chuj mi ten dzień?
Wkurwia mnie moje nieróbstwo, zamiast siedzieć na tym zjebanym serwisie mógłbym robić tysiąc innych bardziej twórczych rzeczy.
Wkurwia mnie, że wczoraj wszyscy się uchlali jak świnie i większego cyrku nie widziałem w życiu.
Wkurwiają mnie fundacje pajacyk, TVN nie jesteś sam i inne gówna, zawalające nas obrazami niepełnosprawnych, budzących litość dzieci.
Wkurwia mnie, że nie mam kasy na pomoc takim dzieciom.
Wkurwia mnie, że w ogóle nie mam kasy.
Mój Internet też mnie wkurwia.
Starzy mnie wkurwiają (normalne).
A najbardziej wkurwia mnie głupi sęp Skwarek.
Ta pogoda też mnie wkurwia.
Wkurwia mnie że już ta godzina.
Wkurwia mnie, że już po świętach.
Wkurwia mnie, że marcepany mi się kończą.
Póki co to na tyle.
Wkurwia 13 ludzi
#136 - brak. i chuj. dodał: mau5 16:22, 29.12.2009
wkurwia mnie moja pojebana siostra. wkurwia mnie swoimi tekstami typu: "iiip" "bleblabliblu" itp.
wkurwia mnie fakt, że zimą jest zimno.
wkurwia mnie duduś, tymi swoimi mongolskimi teoriami.
wkurwia mnie to, że nigdy nie starcza mi pieniędzy.
wkurwia mnie to, że w dzień powszedni, nie mogę posłuchać muzyki na full.
wkurwiają mnie każde poniedziałki. KAŻDE!
wkurwia mnie ten mróz. brr. ;/
wkurwia mnie komercja typu kalwi & remi.
co jeszcze mnie wkurwia? słIiT LasECzkIi, zE SfoJjimi SłiTt fOciaMIi ;/
Wkurwia 11 ludzi
#122 - ... dodał: no_jo! 17:19, 28.12.2009
wkurwia mnie, że owocowe gumy do żucia tak szybko tracą smak,
wkurwia mnie mój ojciec który się wpierdala w każdą kutnię z siostrą,
wkurwia mnie moja siostra która ciągle ma jakiś problem,
wkurwiają mnie ludzie którzy oczekują szczerości, a sami nie są szczerzy,
wkurwia mnie to, że jazda na karuzeli zawsze trwa za krótko,
wkurwia mnie to, że muszę po sobie sprzątać,
wkurwia mnie bałagan,
wkurwia mnie to, że często nie potrafię pomóc bliskim mi osobom,
wkurwia mnie to, że zawsze piszę czarne scenariusze,
wkurwia mnie to, że nawet piosenki wywołują u mnie łzy,
wkurwia mnie myśl, że zostałam oszukana i zdradzona nie raz,
wkurwia mnie to, że tęsknię,
wkurwiają mnie ludzie którzy bez przerwy narzekają,
wkurwiają mnie ludzie którzy wpierdalają się nie proszeni (gdziekolwiek),
wkurwiają mnie ludzie którzy obgadują się za plecami, a kiedy się spotkają udają przyjaciół,
wkurwia mnie, że przejmuje się błahymi sprawami,
wkurwia mnie to, że nie umiem mówić komuś w prost, że mnie zranił,
wkurwia mnie to, że mam mało odwagi,
wkurwia mnie myśl, że jestem za mało szalona,
wkurwia mnie to, że jestem chorobliwie zazdrosna o mojego faceta!
koniec na dziś...
Wkurwia 11 ludzi